Sibiul.ro   |  CSU FANS   |  Facebook CSU Fans   |  CHAT   |  CSU Sibiu   |  FRBaschet   |  totalbaschet   |  DAbaschet   |  24 secunde   |  NBA   |  eurobasket

PUSCULITA(cum se strang banii si ce facem cu ei)

User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 16.03.2006 12:16
Pentru cei care au intrat mai tarziu pe forum si nu au citit toate discutiile de la strangerile de fonduri pentru diferite actiuni am sa scriu aici cum se face:
-de obicei de strangerea de fonduri se ocupa Claudiu. trebuie trimis mesaj privat lui Claudiu (pe aici: http://csufans.sibiul.ro/privmsg.php?mode=post&u=5 ) cu intentia de a dona, iar acesta va stabili modalitatea de intalnire.
-eu am sa tin la curent "forumistii" despre cum decurge strangerea de fonduri
-tot aici am sa enumar si toate actiunile intreprinse si rezultatele lor
-toate actele doveditoare (chitante, facturi, bonuri, etc.) se afla la mine sau la contabil si pot fi studiate la cerere
Last edited by monica on 05.02.2007 15:22, edited 4 times in total.
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 30.03.2006 10:31
Actiuni de pana acum:
1. Banner de promovare a forumului
2. Tort Clavon
3. Tort Evans
4. Bete stegulete mici galbene
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 30.03.2006 10:32
Acum avem 648 RON (6.480.000 LEI VECHI)
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 20.04.2006 10:11
Claudiu wrote:Azi (19.04) au mai dat bani Teo 1 milion !!!!!! (multumim teo), 250 mii din lista de bilete a lui eddy si 100 mii ellasar.

au ajuns la mine si banii ramasi de la bilete de la Corne, 2.875.000 lei, in total ne-au mai intra azi in "cont" :) 4.225.000 lei. Mai aveam dinainte 6.480.000 lei, total general 10.705.000 lei. Acum mai trebuie sa scadem cheltuielile facute in ultimele 2 saptamani:

-100 mii - taiat bete steaguri mari
-200 mii - 2 tortze torturi Mocanu si Gyuri
-200 mii - taiat bete steaguri mici (600 buc)
-77 mii - comision posta sb - cj (a trebuit sa cumparam materialul pentru steaguri 40/50 si bannere si am trimis banii prin posta)
-1,173 mil - manopera steaguri (totalul a fost 3,9 mil dar o parte a platit clubul)
-600 mii - material steaguri 40/50 cm
-720 mii - bete steaguri mici
-410 mii - material bannere (alb)
-200 mii - "comisionul" soferului Transmixt pentru trimiterea a doua colete cu materialele pt steaguri si bannere (in doua zile diferite)
-610 mii - tort Mocanu V.
-650 mii - tort Gyuri

Total cheltuieli:
4.940.000 lei (pare mult dar cred ca a meritat, daca e sa tinem cont de atmosfera de la ultimele 3 meciuri de acasa).

Asa ca mai avem in "cont" 5.765.000 lei. Probabil ca se vor mai aduna ceva bani zilele acestea de la cei care vor primi fulare (si vor sa contribuie pentru ca, subliniez din nou, e o chestie benevola.)

Pentru toate cheltuielile de mai sus exista facturi sau bonuri stampilate, documente care sunt la Monica pentru cei doritori sa verifice (nu exista documente doar pentru taiat betele de steaguri, pt ca s-au taiat "la mica intelegere" cu un maistru de la un liceu sibian)

P.S. Sa nu uitam de contributia clubului de 2.700.000 lei la steagurile 40/50 si a celor de la Andu care au facut gratis (manopera) inca 600 stegulete saptamana trecuta. Merita multumirile noastre pentru sprijin!
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 04.05.2006 09:34
Claudiu wrote:in 25.04 au mai dat Oancea 50 mii, horia 50 mii, anonim (NY) 50 mii si o fata la care nu i-am retinut numele , 100 mii.

Azi, 03.05 a dat 1 mil (din nou!!!!) teo. Daca o tii tot asa, tu, bogdan si alti unu doi "donatori" o sa avem bani de o sa aducem si noi cate un jucator la echipa :)

Asa ca avem pana acum 7.320.000 lei!!!

In 04.05.2006 au mai dat bani:
Altexxus 150 mii
me_sb 50 mii
Claudiu 200 mii

in data de 05.05.2006 avem 7.720.000 lei.

in 06.05.2006 donatie anonim 190 mii
cheltuieli 430 mii- 25 m panza alba pentru bannere

in data de 07.05.2006 avem 7.480.000 lei.
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 10.05.2006 11:36
s-au mai cheltuit 2,16 mil. pe tricouri (18 buc. care pot fi cumparate de cei care inca n-au comandat)
donatie 80 mii reggie
320 mii ramasi de la rotunjirea de pret de la tricouri (120.000 - 115.671)

in data de 10.05.2006 avem 5.720.000 lei
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 16.05.2006 09:06
Zilele astea ne-au intrat in "cont" 3.950.000 lei defalcati astfel:

-2.280.000 lei de pe tricouri comandate in plus si vandute ulterior (aproape toate la sala inainte de plecarea autocarului.)
-100.000 lei bani ramasi din diferenta de pret de la tricouri (de la banii adunati de rhadoo)
-1.000.000 lei de la baietii din autocarul care a mers vineri la cluj
-570.000 lei bani donati de catre cei care au mai vrut fulare vineri, inainte de plecarea autocarului.

Asa ca acum avem 9.650.000 lei.
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 22.05.2006 09:31
Claudiu wrote:Alte intrari in cont:
-1 mil de la Teo !!!!!! :action: :action: :action: :action: :action: :action: :action: :action: :action: :action: ,
-50 mii de la rhadoo,
-30 mii de la frank
plus cei 9.650.000 lei care ii aveam deja, total 10.730.000 lei.

Cheltuieli zilele astea:
-100 mii tortza tort Toci
-650 mii tort Toci
-100 mii pt curatenie (femeile de servici de la sala aproape ca plangeau cand vedeau cat au de strans....si ne-au si spus "cateva" :) pentru ca am facut mizerie :) )
-150 mii vopsea, pensule si manusi pentru "pictat" bannere
-220 mii baterii portavoce (a adus una ovi_sb dar nu a putut-o folosi florin (ifg) prea mult)
-500 mii pentru "pictorul" de bannere, pentru cele 11-12 bannere facute in ultimele 2 luni
1.050.000 lei colile galbene si albastre A3 de la primul meci cu Clujul.
Total cheltuieli saptamana 15-19.05 - 2.770.000 lei

Mai avem 7.960.000 lei.

Toate chitantele sunt la Monica pentru cei care vor sa se convinga de corectitudinea gestionarii banilor.
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 07.06.2006 09:23
Claudiu wrote:Cheltuieli si venituri 22.05 - 06.06

Cheltuieli
-bere - 42 sticle - 600 mii
-whisky - 2 sticle - 840 mii
-curier whisky - 200 mii
-tortze tort - 2 - 200 mii
-transport boxe - 50 mii
-copii xerox (fluturasii care au fost impartiti in sala la ultimul meci si anuntau intalnirea suporterilor cu echipa) - 280 mii
-fornetti - 350 mii
-cost meniuri (new yorker) - 12.800.000 lei
-alune 700 g - 100 mii (a mai cumparat si corne de inca 110 mii dar a spus sa-i consideram donatie asa ca nu ii mai luam in calcul)
-markere permanente pt autografe cd - 230 mii
-tort Pralea - 920 mii
-nectar prigat 8 cutii - 240 mii
Total cheltuieli 16.810.000 lei

Venituri - 14.050.000 din contributiile celor care au venit la petrecere (trebuie sa mentionez ca teo a dat din nou 1 mil iar seba si bogdan nu au mai venit dar au spus ca putem sa consideram banii dati de ei - 150 mii - drept donatie)

Mai aveam in cont 7.960.000 plus 14.050.000 si scazand cheltuielile 16.810.000 rezulta ca mai avem in cont 5.200.000 lei.
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 26.06.2006 09:56
Claudiu wrote:Venituri si cheltuieli 12-28.06

5.200.000 bani care ii avem in "cont"

Venituri
-60 mii donatie bibisor
-40 mii bani cd bibisor
-80 mii rhadoo sb 2 cd
-60 mii anonim
-120 mii donatie radu sb
-150 mii donatie anonim (prin intermediul lui Joy)
-2.190.000 lei, bani stransi la adunarea de constituire a asociatiei

Cheltuieli
-190 mii copii xerox A3 (mesaj ptr. ziua lui Claudiu Muntean)
-40 mii o bere neplatita de cineva la adunarea de constituire a asociatiei (mah, a baut pe banii nostri unul care a fost cascat, huo :lol: . Am scris cascat si nu ca ar fi facut-o intentionat pentru ca nu cred ca avem asemenea oameni printre noi)
-1.000.000 lei bani dati lui Florin pentru a achita toate taxele de inceput pentru inregistrarea asociatiei.

Asa ca mai avem 6.670.000 lei
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 17.07.2006 11:57
Claudiu wrote:Avem noi donatii :)

Frank 29
Claudiu 25
Rockman 25
Florin 5
Daniel-San 10
Anonim 12

Asa ca acum avem 773 RON

PS Mai asteptam si alti donatori. Daca am infiintat asociatia nu inseamna ca o sa avem o gramada de bani din alte surse. Contributiile suporterilor vor ramane importante in continuare asa ca asteptam si alti donatori.
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 28.07.2006 10:04
Claudiu wrote:Venituri si cheltuieli 17-28.07

aveam 773 lei
donatii
10 lei joy
10 lei alexknicks
50 lei teo
50 lei me sb
51 lei ramasi de la ultima transa de cd-uri
20 lei sven
Total 964 lei

Cheltuieli
82 lei tort Beni si Claudiu
20 lei tortze

Asa ca acum avem 538 lei.
35 lei copii xerox fluturasi CE
9 lei deficit :) street ball
330 lei dati lui Florin pentru a-i depune in cont pentru infiintarea asociatiei (bani care ne vor fi returnati de catre banca dupa infiintare)

Mai avem in cont 488 lei

O sa pun separat cheltuielile pentru street ball
370 lei incasati din inscrieri
cheltuieli
200 chirie sala
19 lei apa minerala
160 lei consumatie cotton (s-a hotarat ca la aceasta prima editie toti banii ramasi sa mearga in plata unei parti a consumatiei facuta de suporteri si invitati (Claudiu, Beni si Alecu)
Total
9 lei deficit :). Nu am obtinut profit la aceasta editie. Promitem in schimb la urmatoarele ca le vom organiza mai bine si o sa avem si profit.



2.08.2006
Claudiu a scris:
"Ne mai creste suma din cont:
Donatie Beni 25 lei
cd-uri Toci 20 lei
5 lei - anonim (nu mai stiu cine mi i-a dat)

Asa ca acum avem 538 lei.
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 19.08.2006 00:18
Claudiu wrote:Alte venituri si cheltuieli - 11.08:

Venituri

-20 lei donatie Me_sb
-50 lei donatie Bogdan
-120 lei din cotizatii iulie (atentie, mai sunt inca 13 persoane care nu au platit-o iar la sfarsitul acestei luni o sa strangem pentru august si septembrie ca e cam greu vad sa ne adunam in fiecare luna)

Deci total in "cont" 728 lei

Cheltuieli pentru mape
-59 lei pentru 50 de label-uri si coperti cd-uri
-75 lei pentru 50 de mape (1.5 lei buc)
-31.50 pentru 35 foi color fata verso(0.9 lei buc) - textul iuliei si pozele lui Ivan
-15.75 mesajul suporterilor pentru participanti - color - (35 buc) - 0.45 lei buc
-25 lei pentru 50 calendare (0.5 lei buc
-12 lei banda dublu adeziva
-5 lei pentru 50 de plicuri pentru cd-uri
-25 lei pentru 50 cd-uri blank

Total cheltuieli mape 248.25

Mai avem 479.75 lei
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 22.08.2006 12:41
Claudiu wrote:Venituri si cheltuieli 22.08

Venituri
6 lei cotizatie Emil Rasnita (iulie si august)
3 lei cotizatie iulie Nicu + 1 leu donatie

Cheltuieli

74 lei tort Spanu (a fost ziua lui mah :)),

Mai avem 415 lei.

Scad fondurile, mai veniti cu donatiiiiiii......
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 24.08.2006 10:05
Claudiu wrote:Venituri 23 august

Cotizatie Asociatie

Raul - 15 lei - 5 luni
Ovi_sibiu - 15 lei - 5 luni
Oancea - 9 lei - 3 luni
Teo - 18 lei - 6 luni
Eddy Jozsa - 9 lei - 3 luni
IFG - 3 lei
Rhadoo - 3 lei
Onuk - 3 lei
Liviu - 3 lei
Nicu - 3 lei - pt august
Florin - 9 lei -3 luni
Daniel san - 6 lei - 2 luni
Barbu Andreea - 6 lei - 2 luni
Monica - 6 lei - 2 luni
Corne - 6 lei - 2 luni
Rockman - 9 lei - 3 luni
Radu Sb (radu achim) - 18 lei - 6 luni
Lazio - 9 lei - 3 luni
Total 150 lei

Donatii
Beni - 20 lei
Anonim - 19 lei (aici am inclus si pe cei de la care a ramas cate un leu de la plata cotizatiei)
Oancea - 6 lei
Teo - 32 lei
IFG - 2 lei
Monica - 4 lei
Corne - 4 lei
Radu-sb (radu achim) 2 lei
Lazio - 41 lei
Total 130 lei

Mai aveam in "cont" 415 lei, deci acum avem 695 lei.
Next

Return to Initiative suporteri

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron