Sibiul.ro   |  CSU FANS   |  Facebook CSU Fans   |  CHAT   |  CSU Sibiu   |  FRBaschet   |  totalbaschet   |  DAbaschet   |  24 secunde   |  NBA   |  eurobasket

Mircea Vulc

jucatori, antrenori, altii...
User avatar
Posts: 476
Joined: 13.05.2006 23:38
PostPosted: 26.10.2006 16:59
la multi ani!
User avatar
Posts: 1261
Joined: 14.11.2005 14:32
Location: Sibiu
PostPosted: 27.11.2006 19:13
Vreau sa-l felicit pe antrenorul Mircea Vulc pentru aceste ultime doua transferuri, din cate se pare reusite. Chiar daca nu l-am sustinut tot timpul pe MV, acum il apreciez pentru ceea ce face. Sper sa nu mai plece nimeni, sper ca acesti jucatori sa se integreze in echipa cat mai repede, si daca mai vine si Evens eu zic ca ar fi perfect.
Declaratia lui MV dupa meciul cu Otopeni: "Evans este jucatorul nostru pana la 1 ianuarie.Am tinut legatura cu el pe net.Depinde numai de el, dar nu pot sa-l iau decat daca vine pana la 1 ianuarie, dupa aia nu se mai poate"
User avatar
Posts: 1366
Joined: 09.11.2005 14:48
Location: Sibiu
PostPosted: 03.05.2007 07:23
principii pentru un antrenor de suces

Cele 12 principii sunt următoarele :

1. Toţi membrii echipei trebuie să ştie ce se aşteaptă de la ei.
2. Membrii echipei trebuie să fie siguri că au la dispoziţie toate mijloacele de care au nevoie.
3. Membrii echipei trebuie lăsaţi să facă ce ştiu ei mai bine.
4. Recompense şi felicitări pentru treaba bine făcută.
5. Grija faţă de problemele personale ale membrilor echipei.
6. Sprijinirea şi încurajarea dezvoltării personale.
7. Fiecare părere ale membrilor echipei contează.
8. Fiecare membru al echipei trebuie să simtă că munca lui este importantă.
9. Asociaţi-vă cu cei care fac o muncă de calitate.
10. Prieteniile puternice dintre membrii echipei trebuie încurajate.
11. Evaluare permanentă a propriilor performanţe (autoevaluare permanentă)
12. Trebuie create oportunităţi de învăţare şi dezvoltare.

1. Toţi membrii echipei trebuie să ştie ce se aşteaptă de la ei
De obicei antrenorii de succes combină eforturile individuale pentru a obţine cele mai importante rezultate colective, asigurându-se că toţi membrii echipei lucrează pentru un obiectiv comun.
Numai talentul nu poate genera o performanţă superioară. O echipă de executanţi de nivel mediu, care înţeleg cum să lucreze împreună eficient, va surclasa, pe termen lung, o „colecţie de stele” . Cheia pentru a ajunge la performanţe impresionante în echipă este de a-i face pe toţi membrii echipei să vorbească aceeaşi limbă şi ca toţi să se concentreze, înainte de toate, asupra unui obiectiv comun.
Atunci când vă organizaţi echipa în jurul unui obiectiv sau mai multor obiective, creaţi posibilitatea tuturor membrilor echipei să se bazeze unul pe celălalt şi nu să lucreze separat şi independent. Primul pas în realizarea performanţei este să spuneţi tuturor unde vrea să ajungă echipa voastră în viitor.
Ideea este că toţi membrii echipei trebuie să se implice pentru realizarea obiectivului.
Cunoaşterea, într-o echipă are două forme:
1. Cunoaşterea explicită - înseamnă cunoaşterea elementelor de bază implicate în buna derulare a acţiunilor. Orice echipă trebuie să cunoască elementele de bază ale activităţii în care este implicată. (Ex. – Principiile jocului de baschet).
2. Cunoaşterea tacită – înseamnă conştientizarea modului de a reacţiona a celorlalte persoane din grup şi felul în care se vor descurca într-o situaţie dată. Această cunoaştere se va învăţa din experienţa proprie şi nu după anumite manuale.
În echipele de nivel mediu, jucătorii se bazează mai mult sau mai puţin pe cunoaşterea explicită. În echipele de înaltă performanţă sunt luate în considerare ambele moduri de cunoaştere.

2. Membrii echipei trebuie să fie siguri că au la dispoziţie toate mijloacele de care au nevoie

Antrenorii de succes se asigură că sportivii din echipa lor au toate mijloacele de care au nevoie pentru a-şi îndeplini misiunea. Atunci când sportivii au credinţa că echipa îi susţine din toate punctele de vedere, performanţa lor este superioară. Frustrările lor apar din faptul că sunt împiedicaţi să-şi exercite treaba din cauza lipsei echipamentelor necesare sau necorespunzătoare. Acest lucru nu-i mai motivează. Dacă se doreşte ca sportiviii să-şi facă treaba cât mai bine posibil, atunci trebuie să ne asigurăm ca au la dispoziţie cele mai bune mijloace de care au nevoie.
Care sunt aceste mijloace de care au nevoie pentru a-şi exercita activitatea ? O listă parţială ar cuprinde multe resurse evidente, dar şi unele mai puţin evidente:
- Informaţii actuale şi corecte.
- Resurse de susţinere (nutritive) şi pregătire.
- Echipament adecvat şi fiabil.
Dacă doriţi să obţineţi rezultate foarte bune din partea sportivilor pe care îi conduceţi, trebuie să se ţină seamă de câtă libertate au ei nevoie pentru a modifica echipamentul standard pe care îl au la dispoziţie. Uneori modificări nesemnificative sau aparent minore ale acestui echipament standard pot face diferenţa. Dacă permiteţi să se facă schimbări se poate ajunge la diferenţe uriaşe în implicarea oamenilor în acţiune.

3. Membrii echipei trebuie lăsaţi să facă ce ştiu ei mai bine

Găsirea sportivului potrivit pentru postul respectiv este unul dintre cele mai importante obiective în orice domeniu de activitate. Marii antrenori creează oportunităţi pentru sportivi, astfel încât ei să poată face tot ceea ce ştiu mai bine pe terenul de joc.
La începutul secolului 20, oamenii de ştiinţă au emis ipoteza că orice om porneşte ca un fel de „tabula rasa” şi poate fi modelat pentru a deveni extraordinar într-un anumit domeniu,pe un anumit post, printr-o pregătire corespunzătoare. Din acest punct de vedere, indiferent de postul pe care îl ocupă, fiecare jucător trebuie să aibă o bază solidă de elemente tehnice individuale. De abia la sfârşitul anilor 90, oamenii de ştiinţă au putut să contabilizeze şi să înregistreze diferenţele din punct de vedere al autonomiei cerebrale şi anume că unii sunt din naştere mai buni, iar alţi trebuie să muncească din greu pentru a obţine performanţe.
Pentru a obţine cât mai mult posibil de la echipa pe care o conducem, trebuie să fim siguri că sportrivii aleşi se află în posturile pe care le pot realiza în modul cel mai performant, pentru că sunt cei mai potriviţi să facă acest lucru.
Dacă realizăm acest lucru toţi membrii grupului vor fi motivaţi şi vor avea încredere unul în celălalt.Dacă vom da posibilitatea fiecăruia să-şi exercite talentul şi aptitudinile şi vom reuşi să dăm posibilitatea ca fiecare să-şi facă treaba în stil propriu, atunci vom avea siguranţa că echipa pe care o conducem va avansa în mod vizibil.

4. Recompense şi felicitări pentru treaba bine făcută

Antrenorii de succes pun mare accent pe comportamentul pozitiv şi eficient, aducând laude atunci când este cazul. Astfel se creează şi se dezvoltă un cult al realizărilor.
În majoritatea domeniilor de activitate, lauda se acordă mai puţin decât mustrările. Acest lucru este regretabil, deoarece creează percepţia că eforturile unei persoane sunt ignorate prin rutină, ceea ce nu poate fi considerat ca o motivaţie. De fapt:
- Sportivii care nu sunt apreciaţi au în cea mai mare tendinţa de a renunţa, ceea ce înseamnă că trebuie să se selecţioneze şi să se investească în pregătirea unor altor jucători.
- Atunci când jucătorii sunt apreciaţi, ei au tendinţa de a lucra mai mult şi mai bine în viitor. Studiile au arătat că acest mod de a gândi creşte eficienţa cu 10 – 20 %.
- Sportivii motivaţi pozitiv pot genera mai multe activităţi pozitive.
Cultul recunoaşterii este relativ rar în activitatea noastră. De ce ? Există două motive:
1. Antrenorii sunt mai receptivi la primirea de laude decât la a lăuda ei înşişi pe cineva, ceea ce înseamnă că ne bucurăm să fim lăudaţi, dar ne este foarte greu să-i lăudăm pe alţii.
2. Instinctele noastre de supravieţuire ne fac mai vigilenţi la primirea veştilor proaste decât la evenimentele pozitive. Mai simplu: reacţionăm mai eficient la potenţialele ameninţări decât la lucrurile plăcute.
Pentru a contrabalansa acest „efect negativ”, trebuie să facem un efort ca cel puţin la fiecare şapte zile să găsim ceva pozitiv pentru a le acorda sportivilor: faptul că sunt în grafic cu pregătirea; cei care sunt de serviciu (au anumite responsabilităţi administrative); realizări deosebite în pregătire; realizarea sau depăşirea obiectivelor personale; participarea la diverse acţiuni.
5. Grija faţă de problemele personale ale membrilor echipei
Antrenorii de succes se preocupă în mod real de sportivii lor. Antrenorii nu-i consideră pe sportivi ca pe nişte piese care se pot schimba oricând. De fapt, antrenorii care doresc să aibă rezultate se interesează personal de situaţia sportivilor lor.
Nu putem copia modele din alte organizaţii (britanice, franceze, etc) şi să le aplicăm întocmai. În schimb putem aplica cîteva activităţi care au dat roade şi în alte cazuri:

- Urmărirea unei conduite de curtoazie cum ar fi să urăm „Bună dimineaţa!” şi să ne interesăm de situaţia familiei lor. Asemenea atitudini probează că ştim că ei există.
- Trebuie să stabilim obiective clare ale fiecărei acţiuni (antrenament) şi apoi să afişăm modul de realizare a acestor obiective pentru ca toţi să ştie ce se va întâmpla (prezentarea lecţiei de antrenament).
- Trebuie să adoptăm o politică deschisă care să fie comunicată. Trebuie să luăm măsuri pentru ca toţi să ne poată aborda cu uşurinţă pentru a discuta problemele lor în mod deschis.
- Trebuie să păstrăm un spirit de umor, de degajare, în ideea că sportivii trebuie să se simtă în elementul lor. Această stare degajată se poate manifesta prin implementarea unor idei „ciudate” (antrenamente de gimnastică aerobică, etc.).
- Trebuie să ne asigurăm că toţi sunt convinşi că pot face lucruri cu adevărat mari şi că toţi sunt uniţi.

6. Sprijinirea şi încurajarea dezvoltării personale

Un antrenor ar trebui să fie un mentor. Un mentor ar trebui să fie:

- Un bun „prieten” care poate oferi sfaturi.
- Un „stâlp” care trebuie să arate cum se va acţiona.
- Un „antrenor” în activitate.
- Un „confident” şi un „consilier”.
- Un sponsor.
- Un „suporter” sau un „sprijin” în carieră.

În termeni practici, atunci când sportivii găsesc mentori, ei au sentimentul că nu sunt abandonaţi. Mentorii ajută transpunerea în viaţă a obiectivelor, asigurând că acestea nu sunt doar posibilităţi ipotetice şi în plus au satisfacţia că sportivii cu care lucrează reuşesc. Aceşti mentori creează un sprijin moral pentru toţi. El este – îndrumătorul, pentru persoana cu care lucrează şi - garantul, pentru echipa pentru care lucrează.


7. Fiecare părere ale membrilor echipei contează.
Marii antrenori îşi ascultă staff-ul. Prin acţiunile lor ulterioare ei arată că părerile colegilor lor au valoare şi sunt apreciate de echipă. Acest fenomen măreşte în mod semnificativ eficienţa activităţii.
De cele mai multe ori ideile cele mai bune vin din partea celor care sunt direct implicaţi în activitatea curentă (din partea sportivilor, preparatotilot fizici, medicilor, kinetoterapeuţilor). Dacă încorporezi sugestiile venite din partea tuturor celor implicaţi, rezultatul va fi că aceştia vor fi mai motivaţi în activitatea pe care o desfăşoară. Concret, oamenii simt o mai mare implicare personală în ceea ce realizează atunci când simt că au cu adevărat ceva de spus în ceea ce se întâmplă.
Aceasta este diferenţa dintre o echipă unde antrenorul spune:”Fă aşa cum spun eu.” şi o echipă unde atitudinea predominantă este: „Suntem toţi în aceeaşi căruţă, deci ce îmbunătăţiri sugeraţi ?”
Când antrenorul ascultă opiniile şi ideile tuturor, toţi îşi dau seama că aceea este echipa lor şi nu doar un loc în care vin fiindcă nu au o altă opţiune.
Încorporarea ideilor celor implicaţi oferă adeseori două feluri de răsplată:
1. Se obţin idei bune care sunt practice şi aplicabile în antrenamente şi jocuri.
2. Când jocătorii ştiu că ideea vine din rândul lor şi nu al conducerii, se angajează să o pună în aplicare cu succes.
Antrenorii care au capacitatea de a-i face pe jucători să se simtă importanţi, ascultându-le ideile şi alegându-le pe cele mai bune, vor avea cu siguranţă succes. Chiar şi mai mult. Se va crea un loc unde se poate munci, pentru că sportivii lucrează astfel împreună pentru a putea realiza ceva cu adevărat deosebit.

8. Fiecare membru al echipei trebuie să simtă că munca lui este importantă
Antrenorii performanţi se pricep să-i convingă pe toţi că fac ceva important şi care este apreciat. Felul în care fac acest lucru diferă, dar când oamenii se simt legaţi unul de celălalt, sunt evident mai productivi şi mai eficienţi.
Când oamenii ştiu că ceea ce fac se potriveşte cu schema generală, ei devin energici. Aceasta este o motivaţie atât de puternică încât sunt cazuri în care unii sportivi îşi doresc să lucreze cu un antrenor, chiar dacă oferta salarială nu este la fel de bună ca în alt loc. Sportivii de mare performanţă gravitează în jurul unor ţeluri mai nobile şi mai importante decât propriul egoism.
Sportivii pot considera activitatea pe care o desfăşoară în trei feluri:
1. Ca un inconvenient necesar.
2. Ca o carieră.
3. Ca o „chemare” în care antrenarea este un scop în bine, care face ca „sportivul să evolueze zilnic”.
Nu ar fi realist să ne aşteptăm ca toţi sportiviii să-şi considere activitatea ca fiind „chemare”, dar trebuie să ne desfăşurăm activitatea stfel încât toţi să simtă că ceea ce fac este important şi apreciat.

9. Asociaţi-vă cu cei care fac o muncă de calitate

Cei care investesc un efort de 100% în antrenament, nu-i pot suferi pe cei care sunt mai puţini implicaţi. Antrenorii de succes înţeleg dinamica unui grup şi îşi iau măsuri pentru a fi siguri că toţi îşi aduc contribuţia.

A avea un grup de sportivi care încearcă să profite de eforturile celorlalţi, aduce prejudicii echipei. Nimănui nu-i convine să „poarte în spate” pe alţii. Dacă toţi împărtăşesc acelaşi spirit etic al muncii şi au un simţ al responsabilităţii unul faţă de celălalt, se pot realiza lucruri impresionante.

Fie că ne place ori nu, standardul nostru global de performanţă este stabilit de cel care lucrează cel mai puţin.

Dacă dorim să avem şansa de a ajunge la cel mai înalt grad de performanţă, trebuie să muncim din greu pentru a realiza o echipă în care fiecare îşi aduce contribuţie egală.
Este singura cale de a demonstra că „ 2 + 2 = 5 ”. Dacă îi tolerăm pe cei inactivi, pe trişori, finalul va fi „ 2 + 2 = 3 ”.

10. Prieteniile puternice dintre membrii echipei trebuie încurajateChiar dacă acest lucru sună puţin sentimental, datele arată că sportivii muncesc mai bine atunci când au alături un prieten. Antrenorii de succes creează posibilitatea realizării unor bune prietenii.

Beneficiile faptului că vom permite sportivilorr să lucreze cu prietenii lor sunt numeroase şi evidente:

- Reducerea riscului de a trişa în antrenamente şi meciuri pentru că jucătorii sunt de acord cu principiul că nu trebuie să-şi fure prietenii.
- Rata accidentelor este mai scăzută, deoarece sportivii au grijă de prietenii lor mai mult decât de un nou coleg.
- Disponibilitatea de a lucra mai mult atunci când sportivii se antrenează împreună cu prietenii lor.
- Sportivii sunt mult mai dispuşi să-şi împărtăşească ideile şi sugestiile de îmbunătăţire a activităţii, atunci când simt că prietenii îi ajută.

Având în vedere toate aceste avantaje, este de bun simţ, să încurajăm prieteniile dintre jucătorii din echipa noastră. Bineînţeles că acest lucru nu se poate face prin ordin direct, ci prin crearea de oportunităţi. Este simplu de fixat cazarea din cantonamente în funcţie de preferinţe sau desfăşurarea unor activităţi comune pe care sportivii să le facă împreună. Beneficiile unor astfel de acţiuni vor depăşi substanţial ca importanţă cheltuielile şi eforturile necesare pentru a face acest lucru.



11. Evaluare permanentă a propriilor performanţe (autoevaluare permanentă)
Sportivii preferă să cunoască care le este locul în echipă (titular sau rezervă). Antrenorii de succes fac evaluări regulate şi sistematice ale performanţei.
Care este procentul sportivilor din echipa noastră care se bucură de o evaluare oficială a performanţelor realizate în fiecare lună ?
Sportivii doresc să ştie că eforturile pe care le fac pentru ameliorarea punctelor slabe sunt conştientizate şi apreciate. Dacă această evaluare lipseşte, atunci ei vor reacţiona ca şi cum s-ar afla într-un haos.
Realizând aprecieri regulate şi obiective ale performanţelor, obţinem de fapt sportivi mai motivaţi.
O bună evaluare a performanţei este ca şi cum l-ai pune pe sportiv să se privească într-o oglindă. Trebuie să fie un amestec de elemente negative şi pozitive, care să evidenţieze progresul realizat până acum şi în acelaşi timp să reprezinte o „foaie de parcurs” a ceea ce trebuie să realizeze în viitor.
Aprecierea trebuie să fie parţial o motivare şi parţial o reflectare a actualelor puncte slabe. Dacă există o legătură strânsă între ceea ce se spune de fapt în aprecierea performanţei şi oportunităţile viitoare de a progresa este cu atât mai bine.
Un lucru interesant ar fi dacă antrenorul ar verifica dacă un jucător se simte bine faţă de ceea ce face.
Dacă nu suntem obişnuiţi încă să evaluăm performanţele jucătorilor noştrii, trebuie să începem să o facem. Trebuie să începem cu o abordare simplă. Trebuie create oportunităţi regulate şi repetate pentru a discuta aceste evaluări cu fiecare sportiv în parte.

12. Trebuie create oportunităţi de învăţare şi dezvoltare.
Cei mai buni antrenori îşi înţeleg sportivii care caută oportunităţi pentru a învăţa şi a se dezvolta.
Oricine îşi doreşte să aibă o carieră în continuă dezvoltare. Sportivii îşi dau toată silinţa pentru a depăşi toate obstacolele. Ne confruntăm cu dorinţa naturală de a progresa pentru a fi fericiţi. Trebuie să provocăm jucătorii să-şi îndeplinească obiectivele care pot fi realizate numai cu niveluri înalte de performanţă.Acest lucru este mai mult decât a spune oamenilor: „ Trebuie să dăm tot ce putem ”. Mai mult, trebuie să stabilim obiective specifice şi greu de atins şi care să fie personalizate.
Atunci când sunt provocaţi, sportivii devin motivaţi pentru a învăţa şi a se dezvolta, ceea ce, de fapt îi face mai fericiţi. Nimănui nu-i place ideea de a fi permanent ancorat în mediocritate. Când oamenii sunt forţaţi să stea în aceeaşi cămăruţă şi să facă aceeaşi muncă an după an, ei au tendinţa să se „ofilească” atât profesional, cât şi personal.
Creare oportunităţilor de a învăţa şi de a se dezvolta sunt esenţiale pentru a depăşi fenomenul de stagnare. Atunci când sportiviii simt că avansează în carieră, muncesc mai mult şi încearcă să fie mai eficienţi.
Cei care sunt satisfăcuţi cu ei înşişi au o legătură mai bună cu toţi ceilalţi şi construiesc cu ei o relaţie care tinde să fie una pozitivă. Ca un bonus suplimentar, jucătorii care constată că munca lor este mai interesantă şi împlinită, vin cu idei mai bune.


Rezumând, există trei factori suplimentari care influenţează cele 12 căi ale unui bun antrenor:
1. Compensaţii sau pachete salariale.
2. Lideri cu experienţă.
3. Muncă de cea mai bună calitate pentru ceilalţi sportivi.

1. Compensaţii sau pachete salariale.

Plata este greu de calculat corect. Există câteva aspecte interesante:
- O plată mai mare nu garantează automat un nivel mai mare de implicare.
- Atât sportivii buni, cât şi cei slabi ar avea dreptul la o creştere egală a salariului.
- Este simplu să apară consecinţe negative atunci când se încearcă introducerea unor noi stimulente financiare.
- Ori de câte ori sportivii îşi compară rata salariului cu cea a colegilor, pot să apară stări emoţionale.
- În majoritatea echipelor, sportivii îşi doresc să afle cu cât sunt plătiţi ceilalţi, dar vor ca valoarea salariului lor să fie confidenţială.
- Pentru a stabili cel mai bun mod de acordare a salariilor, criteriile de fixare ale acestuia trebuie să fie deschise şi bine înţelese.
- Majoritatea sportivilor care consideră că sunt compensaţi cu generozitate simt nevoia de a dovedi rezultate excepţionale.
Bani acţionează ca o motivaţie numai atunci când sunt asociaţi cu stimulente nefinanciare.

2. Lideri cu experienţă

Înainte ca liderii să poată oferii ceea ce se aşteaptă de la ei, trebuie să simtă că cineva are grijă de ei personal. Aici pot intervenii antrenorii în eficienţa celor 12 principii prezentate anterior. Mai simplu spus dacă antrenorii vor ca echipa lor să fie performantă, trebuie să aibă grijă ca liderii echipei lor să fie mulţumiţi de activitatea pe care o desfăşoară.

3. Muncă de cea mai bună calitate pentru ceilalţi sportivi.

Adevăratul paradox al unei conduceri eficiente este că cei care se pricep cel mai bine la aceasta nu o fac pentru bani. Acesta este un aspect aproape spiritual care merge dincolo de activitatea curentă indiferent de credinţa personală a fiecărui antrenor.
Cei mai buni antrenori muncesc din greu pentru a-şi ajuta sportivii să fie eficienţi şi astfel să producă rezultate incredibile pentru echipele lor.
Antrenorii de succes generează deseori rezultate semnificative pentru echipele lor pentru că se implică personal. Ei trăiesc pentru a vedea modul în care rezultatele muncii lor se reflectă în viaţa fiecărei persoane pe care o antrenează. Ei resimt obligaţia de a îmbogăţi calitatea vieţii sportivilor lor, atât pe plan profesional, cât şi pe plan personal.

articol de Daniel MITREA
prelucrare după „12 The Elements of Great Mananging”
de Rodd Wagner şi James Harte

Posts: 1695
Joined: 17.03.2006 12:51
Location: Sibiu si din cand in cand America
PostPosted: 03.05.2007 09:07
http://www.csufans.sibiul.ro/viewtopic. ... 9316#29316
Nea Mircea, suna-l pe Peter !!!
User avatar
Posts: 3084
Joined: 09.11.2005 12:46
Location: Sibiu si imprejurimi (pe o raza de 400 km :) )
PostPosted: 03.05.2007 09:26
Foarte tare, Corne! Chiar daca nu ar trebui neaparat sa facem o paralela cu antrenori cunoscuti noua.....:) Sunt lucruri interesante chiar si scoase din context...
User avatar
MOD
Posts: 2118
Joined: 17.11.2005 00:45
Location: Sibiu/Hermannstadt
PostPosted: 07.05.2007 12:32
Nu cred ca gresesc k scriu acest mesaj la acest subiect :mrgreen:

Pe adresa de mail a Asociatiei am primit urmatorul mesaj!

Mesaj : Va salut pe toti.ma numesc alexandru shi sunt jucator de baschet.am vrut sa intreb daca stiti cum sa contactez clubul ccaci vreu sa intreb daca este posibil un try out in cantonamentul de vara. multumesc mult. 19 ani, 185 cm, 75kg, pg

Adresa: Germania
User avatar
Posts: 3084
Joined: 09.11.2005 12:46
Location: Sibiu si imprejurimi (pe o raza de 400 km :) )
PostPosted: 07.05.2007 13:31
Radule, i-am raspuns deja baiatului. Daca te uitai :) .....
User avatar
Posts: 740
Joined: 09.11.2005 14:01
Location: Sibiu
PostPosted: 08.05.2007 17:01
In speranta ca Mircea Vulc si sustinatorii dansului citesc acest subiect, postez aici declaratia lui Dee din Sibianul.
"Atâta timp cât cel care va fi antrenor este Mircea Vulc nu se pune problema unei reveniri. Sunt dezamăgit total de dânsul şi de ceea ce a făcut la echipă în ultima ediţie de campionat. Dacă vine alt antrenor oricând voi răspunde pozitiv unei oferte din acest oraş unde am avut trei ani extraordinari de frumoşi" a mărturisit Clavon.
"All you can do is keep trying, regardless of what happened the play before." -John Stockton

www.matiu.ro
User avatar
Posts: 2386
Joined: 14.04.2006 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 08.05.2007 18:36
eu cred ca D.Calvon a spus tot ce era de spus ,el stie cel mai bine ce se petrecea la echipa si cred ca acum nimeni nu mai are nimic de comentat! :D
Huidu, trei morti, scapa oricum/Enache face puscarie pentru un pumn!
User avatar
MOD
Posts: 2118
Joined: 17.11.2005 00:45
Location: Sibiu/Hermannstadt
PostPosted: 29.05.2007 00:39
In editia electronica a Ziarului de Sibiu ( www.ziaruldesibiu.ro ) de astazi veti gasi urmatoarea intrebare la care puteti vota:

Intrebare:Cine credeţi că merită cel mai mult titlul de cetăţean de onoare al Sibiului?

Variante de raspuns:
Mugur Isărescu
Ion Caramitru
Emil Constantinescu
Mircea Vulc
Miron Tudor Mitrea
Emil Hurezeanu

Aveti de grija ce votati! :spit:

Posts: 61
Joined: 03.10.2006 21:53
PostPosted: 29.05.2007 19:19
Yup, votati-l pe Emil Hurezeanu, e singurul care merita...Sau ma rog, Mircea Vulc, depinde de preferinte :D
User avatar
Posts: 2386
Joined: 14.04.2006 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 29.05.2007 21:36
Dintre toti cei care sunt acolo eu zic ca doar mircea vulc merita,parerea mea :D
Huidu, trei morti, scapa oricum/Enache face puscarie pentru un pumn!
User avatar
Posts: 1366
Joined: 09.11.2005 14:48
Location: Sibiu
PostPosted: 08.06.2007 07:28
desi mv a fost contestat in ultimii 2 ani de foarte multi suporteri sibieni, el a avut totusi si foarte multi fani. pe acestia din urma eu ii pot considera ca facand parte din doua categorii:
1. tineri sub 18 ani (adolescenti)
2. studenti sau absolventi de facultate veniti sau ramasi in sibiu din judetele limitrofe.

ps. au fost si exceptii dar in cantitati reduse acestia avand insa doar rol de confirmatori de regula.
User avatar
Posts: 191
Joined: 22.03.2006 15:13
Location: Sibiu, Brasov
PostPosted: 15.05.2009 08:07
De astazi, Mircea Vulc este bunic. Sa va traiasca nepotica (la baschet nu poate merge decat la CSS).

Numai de bine.
User avatar
Posts: 1157
Joined: 08.11.2005 11:55
Location: Sibiu
PostPosted: 15.05.2009 08:12
pai e bunic mai de mult.

felicitari pentru nepotica!
PreviousNext

Return to Echipa actuala

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron